Máte predajňu? Áno, máme aj kamennú predajňu v sídle firmy na adrese Levická 7D, 949 01 Nitra. Ceny v predajni sú rozdielne ako na e-shope!
Je povinná registrácia? Nie, registrácia nie je povinná. Pri objednávke je ale potrebné vyplniť údaje potrebné k zaslaniu tovaru. Ak ste však pravidelným odberateľom je pre vás pohodlnejšie sa registrovať a ušetriť čas opakovaným vyplňovaním povinných údajov.
Ako nakupovať? Nakupovanie je u nás jednoduché. Stačí vložiť Vami zvolené položky v požadovanom množstve do košíka, v pravom hornom rohu kliknúť priamo na košík a následne dokončiť objednávací proces. O všetko ostatné sa už postaráme. Podrobný postup nákupu nájdete v časti Ako nakupovať?
Predávate certifikovaný tovar? Áno, náš tovar má certifikáty alebo atesty (vyhlásenie o zhode) alebo trhacie skúšky.
Môžem vrátiť reťazový, textilný úväzok alebo kotviacu reťaz? Výrobky, ktoré vyrábame nie je možné vrátiť.
Koľko stojí doprava? Presné ceny dopravy nájdete tu Cena dopravy
Aké platobné metódy ponúkate? Ponuku nájdete tu Platobné podmienky
Ako dlho bude trvať dodanie tovaru? Pri každom tovare máme napísané dodanie. 80% tovaru máme skladom alebo Vám ho vyrobíme do 2 hodín.
Je tovar naozaj na sklade? Tovar označený "na sklade" sa naozaj nachádza u nás v sídle spoločnosti alebo v sklade v Nitre. Tento stav sa automaticky aktualizuje, každých 10 minút. Chyba može nastať len pri technickej poruche, alebo ak si viacerí zákazníci naraz objednajú posledný kus rovnakého tovaru.
Môžem si tovar objednať aj telefonicky? Telefonické objednávky neakceptujeme.
Je možné objednať si tovar v e-shope a vyzdvihnúť v sídle firmy? Ak áno, aké sú podmienky? Áno, je možné tovar si objednať v e-shope a osobne prevziať v sídle firmy BOZP Danny Agency s.r.o., Levická 7D, 949 01 Nitra. Pri osobnom odbere v sídle firmy, nie je možné meniť objednávku z e-shopu. Objednávka je záväzná. Pri vyzdvihnutí objednávky je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Pri osobnom odbere kupujúci neplatí poštovné a balné.
Ako budem informovaný o mojej objednávke? Po tom čo objednáte tovar a odošlete objednávku, bude Vám na uvedenú e-mailovú adresu zaslané potvrdenie o vašej objednávke. Ak ste si zvolili dopravu kuriérom, deň pred doručením Vám príde od kurierskej spoločnosti e-mail, v deň doručenia Vám príde ráno SMS a následne Vás bude kontaktovať vodič kurierskéj spoločnosti a bude vám avizovať presnú hodinu dodania.