FAQ - Časté otázky
Výber produktu
Všetky fotky produktov, ktoré nájdeš na našej stránke, máme priamo od výrobcov, alebo sme si ich dali vyhotoviť fotografom a mali by sa zhodovať. Avšak mysli na to, že fotka zobrazená na tvojom displeji môže mať iný farebný odtieň a taktiež štruktúra použitého materiálu môže na fotke vyzerať inak. Doručený tovar môže mať tiež inú verziu balenia.
Dostupnosť tovaru je uvedená priamo na stránke produktu. Ak je označený ako „skladom", znamená to, že je pripravený na okamžité odoslanie. Pri produktoch s dlhšou dodacou lehotou uvádzame predpokladaný čas doručenia.
Akciové ceny uvedené na e-shope platia iba pre online objednávky. V kamennej predajni sa môžu ceny líšiť, a preto ak chcete využiť zľavu, je potrebné vytvoriť objednávku cez náš e-shop.
Následne si môžete vybrať doručenie domov alebo osobný odber na predajni.
Áno, vybrané produkty, ktoré sú uvedené na e-shope „skladom“ sú vystavené v našej predajni.
Ak máte záujem o individuálnu zľavu, napríklad pri väčšom odbere, kontaktujte nás prostrednícttvom e-mailu alebo telefonicky. Radi Vám poskytneme podrobnosti o možných zľavách a špeciálnych ponukách.
Štandardne poskytujeme 24 mesačnú záručnú dobu pri fyzických osobách a 12 mesačnú pri právnických osobách (firma, živnostník)
Zákaznícky účet
Ak Vám neprišli e-maily od nás, skontrolujte si najskôr priečinom Spam, alebo Reklamy vo Vašej e-mailovej schránke. Uistite sa, že ste pri objednávke zadali správnu e-mailovú adresu. Ak problém pretrváva, kontaktuje nás.
Heslo si môžete zmeniť v sekcii Môj účet na našom webe. Ak ste ho zabudli, kliknite na možnosť Zabudnuté heslo, zadajte svoj e-mail a my Vám pošleme odkaz na jeho obnovenie.
Doručenie
Cena dopravy závisí od zvoleného spôsobu doručenia, váhy a hodnoty objednávky. Konkrétne ceny a možnosti dopravy sú uvedené pri dokončení objednávky. Štandardná doba doručenia je 24/48 hodín, v závislosti od prepravnej spoločnosti. Pri objednávkach nad určitú hodnotu do určitej váhy môže byť doprava zdarma (podmienky nájdete na našom webe).
Samotný dodací list nevystavujeme, keďže faktúra slúži zároveň ako dodací list. Faktúru Vám zašleme e-mailom po odoslaní objednávky a nájdete ju aj vo svojom zákazníckom účte. Ak potrebujete faktúru opätovne zaslať, neváhajte nás kontaktovať.
Platba
Pre získanie a uplatnenie zľavového kódu je potrebné ho zadať do políčka v pokladni (Využiť zľavový kód). Zľavový kód sa nevzťahuje na tovar, ktorý je už v akcii, sekciu zvierky,svorky, magnety ani pre členov skupín VIP a Veľkoobchod.
Pri nákupe môžete využiť nasledujúce spôsoby platby:
- Online platba kartou
- Bankový prevod
- Dobierka (platba pri prevzatí tovaru)
- Platba cez platobnú bránu GoPay (Google Pay, Apple Pay)
Faktúru za tovar získate nasledovne:
Po odoslaní objednávky Vám faktúru zašleme automaticky na zvolený e-mail, ktorý ste zadali pri objednávke. Faktúry do balíkov nevkladáme.
Faktúru nájdete aj vo svojom zákazníckom účte na našej stránke.
Ak potrebujete faktúru opätovne zaslať, neváhajte nás kontaktovať.
Objednávanie tovaru
Pre získanie a uplatnenie zľavového kódu je potrebné ho zadať do políčka v pokladni (Využiť zľavový kód). Zľavový kód sa nevzťahuje na tovar, ktorý je už v akcii, sekciu zvierky,svorky, magnety ani pre členov skupín VIP a Veľkoobchod.
Je nám ľúto, ale túto možnosť neposkytujeme. Všetky produkty si môžete objednať online.
Ak chcete objednávku zrušiť, môžete nás čo najskôr kontaktovať e-mailom alebo telefonicky. Uveďte číslo objednávky a dôvod zrušenia. Ak bola objednávka už odoslaná, môže byť proces zrušenia komplikovanejší. Ak bola objednávka už odoslaná, je potrebné ju pri doručení odmietnuť alebo ju vrátiť v rámci zákonnej lehoty na vrátenie tovaru.
V prípade zrušenia objednávky pred odoslaním Vám peniaze vrátime do 5 - 10 pracovných dní rovnakým spôsobom, akým bola platba uskutočnená. Ak ste už objednávku prevzali a vraciate tovar, refundácia prebehne po prijatí a skontrolovaní tovaru, najneskôr do 14 dní.
Ak máte záujem o veľkoobchodnú spoluprácu, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Radi Vám poskytneme individuálnu cenovú ponuku a podmienky spolupráce.
Reklamácia a vrátenie tovaru
S našim reklamačným oddelením sa môžete spojiť e-mailom alebo telefonicky. Konkrétne údaje nájdete na našej webovej stránke v sekcii Reklamačný poriadok
Reklamáciu si môžete uplatniť vyplnením reklamačného formuláru na našom webe alebo osobne v kamennej predajni. K reklamovanému tovaru je potrebné priložiť faktúru (doklad o kúpe) a popis vady.
Po prijatí žiadosti Vás budeme informovať o ďalšom postupe.
Štandardná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O priebehu Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že reklamácia bude vybavená skôr, budeme Vás okamžite kontaktovať.
Aká je lehota na vrátenie tovaru?
Právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní sa vzťahuje iba na spotrebiteľov (fyzické osoby, ktoré nakupujú na súkromné účely).
Ak nakupujete ako firma (na IČO), možnosť vrátenia tovaru závisí od individuálnej dohody. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.
V prípade vrátenia tovaru v rámci zákonnej lehoty 14 dní, náklady na dopravu vráteného tovaru hradí zákazník.
Tovar môžete vrátiť na adresu našej predajne BOZP Danny Agency s.r.o., Levická 7D, 949 01 Nitra spolu s odstúpením od zmluvy.
Môžem vrátiť hocijaký typ tovaru?
Ak Vám nesedí veľkosť a chcete tovar vymeniť, kontaktujte nás e-mailom, telefonicky alebo navštívte našu predajňu.
Výmenu je možné uskutočniť v rámci zákonnej lehoty na vrátenie tovaru (14 dní), pričom tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom obale a so všetkými štítkami.
Upozorňujeme, že tovar vyrobený na mieru nie je možné vymeniť, kedže ide o zákazkovú výrobu. V takýchto prípadoch závisí možnosť výmeny od individuálnej dohody.
Platbu za vrátený tovar Vám vrátime najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru a overenia splnenia podmienok na vrátenie. Peniaze budú vrátené rovnakým spôsobom, akým bola platba uskutočnená.
Áno, objednaný tovar je možné vrátiť aj osobne v našej kamennej predajni. Pre vrátenie tovaru stačí priniesť doklad o kúpe a tovar v pôvodnom obale.
Áno, ak ste si tovar vyzdvihli v našej kamennej predajni a nevyhovuje Vám, môžete ho vrátiť priamo v predajni. Tovar musí byť v nepoškodenom stave s originálnym obalom a dokladom o kúpe. Rovnako platí 14-dňová lehota na vrátenie tovaru.